29 maj 2012

Wycieczka do Zoo





 Wakacje tuż tuż...



W dniu 9 maja 2012 r. odbyłam wycieczkę do krakowskiego Zoo. Chcąc uwiecznić ta chwilę, oraz zachęcić Was do jego odwiedzenia zabrałam ze sobą aparat fotograficzny i zrobiłam kilka zdjęć. Zbliżają się wakacje więc może to będzie dla Was ciekawa propozycja na ich spędzenie. Jeden dzień na to w zupełności wystarczy. Na miejscu mamy do zwiedzania duże Zoo i mini Zoo. Jest też duży parking, gdzie możemy zostawić swoje pojazdy, oraz bogate zaplecze gastronomiczne. Wewnątrz obiektu znajduje się plac zabaw dla dzieci i altanka do odpoczynku dla dorosłych, są też atrakcje dla dzieci, jak dmuchane zjeżdżalnie i mini plac zabaw. Niestety, za dodatkową opłatą. 
Moje zdjęcia może nie są najlepszej jakości, ale zawsze są. Oczywiście to tylko kilka zwierzaczków jakie udało mi się sfotografować, jest ich tam znacznie więcej. Biegające wkoło dzieci, wołające mamo, ciociu chodźmy dalej, nie pozwoliły mi jednak na zrobienie większej ilości. Zachęcam do oglądnięcia moich zdjęć, a w wolnej chwili wybrania się do Krakowa. To najbliższe Zoo jakie mamy w okolicy wiec korzystajmy:) 

Na tej stronie możecie dowiedzieć się więcej o krakowskim Zoo http://www.zoo-krakow.pl/


Poniżej przedstawiam zdjęcia, jakie udało mi się dla Was zrobić:) 

























Pozdrawiam J. :)

Wszystkie zamieszczone na tej stronie zdjęcia oraz teksty są autorstwa Koła Gospodyń Wiejskich w Świerczowie lub posiadamy zgodę na ich publikacje oraz zamieszczamy o tym informacje pod postem.

Zanim skopiujesz ZAPYTAJ O ZGODĘ. Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.