5 cze 2012

Dzień Dziecka na Fregacie

Nasze dzieci też tam były.


Fot. J. A.



Kilka dni temu polecałam Państwu spędzenie  Dnia Dziecka w Parku Wodnym "Fregata" w Kolbuszowej. Jako mama zabrałam tam moją 9 letnią córkę, która spędziła świetne, profesjonalnie zorganizowane przedpołudnie. Organizatorzy przygotowali na ten dzień dla dzieci szereg konkursów, w których mogło wziąć udział każde dziecko.
Oprócz konkurencji na pływalni odbywały się również zajęcia oswajania z wodą dla maluszków, czyli dzieci do 3 roku życia. Starsze dzieci brały udział w budowaniu tratwy rozbitka, meczu koszykówki wodnej, aqua aerobicu dla dzieci. Z wielką ciekawością przyglądałam się ich zmaganiom.

Świetną zabawę postanowiłam uwiecznić  na zdjęciach, czym może zachęcę Was do korzystania z oferty spędzania wolnego czasu na Pływalni w Kolbuszowej. Każde dziecko mogło zakosztować słodyczy jakie w tym dniu były dla nich przygotowane. 
Zwycięzcy konkursów otrzymywali natomiast darmowe wejściówki na Pływalnię.


 Aqua Aerobic - zajęcia dla dziewczynek. 

Fot. J. A.

Zabawa z "makaronami".


Na stronie internetowej Pływalni możecie zobaczyć ciekawą galerię zdjęć ze zmaganiami dzieci w konkurencjach.
Wszystkie zamieszczone na tej stronie zdjęcia oraz teksty są autorstwa Koła Gospodyń Wiejskich w Świerczowie lub posiadamy zgodę na ich publikacje oraz zamieszczamy o tym informacje pod postem.

Zanim skopiujesz ZAPYTAJ O ZGODĘ. Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.